Vragen over het bedrijf
iPhone reparaties Nederland is een onderdeel van Ripa Solutions.
iPhone reparaties Nederland is een website waar consumenten een betrouwbaar bedrijf kunnen vinden dat hun iPhone of iPad repareert. Op de website is Nederland opgedeeld in ruim 400 locaties. Per locatie is er één reparatiebedrijf dat de reparaties uit mag voeren onder de naam van iPhone reparaties Nederland.
Ons vestigingsadres is:
De Nieuwe Erven 3 (Geen bezoekadres)
Unit: 10615
5431 NV Cuijk
Nederland
U kunt niet zomaar binnenlopen bij iPhone reparaties Nederland.
Indien u ons wilt bezoeken kan dat alleen op afspraak.
Wij zijn op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op +31 (0)85 - 0605080.
Verder kunt u ons 24 uur per dag een bericht sturen via ons contactformulier.
Vragen over de website
Wanneer u onze website bezoekt dan kunt u d.m.v. de aanwijzingen op het scherm binnen enkele stappen een iPhone- of iPad reparatiebedrijf vinden bij u in de buurt.
Nee, dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
Elk zelfstandig werkend reparatiebedrijf kan meedoen met ons concept. Indien er in uw regio geen bedrijf is die zich heeft aangemeld, dan zal u via onze website geen bedrijf vinden bij u in de buurt.
Wanneer u een reparatiebedrijf heeft en mee wilt doen met ons concept dan kunt u de onderstaande stappen volgen:
1. Kijk eerst of de locatie welke u wilt beheren vrij is. Dit kunt u controleren via deze link.
2. Is de locatie welke u graag zou willen beheren nog vrij? Vul dan ons aanmeldformulier in.
Doordat elke reparatiebedrijf geheel zelfstandig werkt bepalen zij zelf hun reparatieprijs.
Daardoor kunnen de reparatieprijzen per bedrijf verschillen en staan zij niet op de website vermeldt.
Ja, in principe zou dat kunnen gebeuren.
iPhone reparaties Nederland heeft op de website heel Nederland opgedeeld in ruim 400 locaties. Wij nemen per locatie één reparatiebedrijf aan dat de reparaties uit mag voeren onder de naam van iPhone reparaties Nederland. Wanneer u op de grens van een locatie woont, zou het kunnen voorkomen dat u vlakbij 2 locaties woont.
Vragen over het reparatiebedrijf
Elk reparatiebedrijf werkt geheel zelfstandig en hanteert daardoor haar eigen reparatieprijzen.
Wanneer u via de website de stappen voor een reparatie heeft doorlopen. Dan heeft u op de pagina waar u de gegevens over het reparatiebedrijf vindt, de mogelijkheid gebruik te maken van de optie "Reparatieprijs per e-mail ontvangen". Zodra u hier uw e-mailadres invult zal u z.s.m. een offerte ontvangen van het desbetreffende bedrijf.
Wilt u sneller weten wat een reparatie kost, dan kunt u ook telefonisch contact opnemen met het desbetreffende reparatiebedrijf. De gegevens van het desbetreffende bedrijf vindt u op de pagina van de desbetreffende locatie.
Doordat elke reparatiebedrijf geheel zelfstandig werkt, bepaald ook elk bedrijf haar eigen garantievoorwaarden. Informeer vooraf bij het desbetreffende reparatiebedrijf naar de garantievoorwaarden.
Omdat elk reparatiebedrijf geheel zelfstandig werkt kunnen zij ook zelf hun werkwijze bepalen.
Op de contactpagina van een reparatiebedrijf staat duidelijk aangegeven of u vooraf een afspraak moet maken of dat u zonder afspraak binnen kunt lopen.
Elk reparatiebedrijf werkt geheel zelfstandig en bepaald daardoor ook zijn eigen openingstijden.
Op de contactpagina van een reparatiebedrijf staat duidelijk aangegeven wat de openingstijden zijn.
Verantwoordelijkheden
Elk reparatiebedrijf werkt geheel zelfstandig, daardoor zijn zij ook zelf verantwoordelijk voor de uitgevoerde reparatie(s).
Indien een reparatie niet juist is uitgevoerd kunt u het beste teruggaan naar het desbetreffende bedrijf.
Het kan natuurlijk gebeuren dat een klacht (welke u bij het desbetreffende reparatiebedrijf heeft ingediend) naar uw mening niet naar tevredenheid wordt opgelost. In dat geval vragen wij u vriendelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. U kunt hiervoor gebruik maken van het contactformulier.
Wanneer er meer klachten over een bepaald reparatiebedrijf binnenkomen kunnen wij overwegen maatregelen te treffen tegen dit bedrijf.